הרעיונות הכי מקוריים והכי שווים למתנה ליום הולדת של החברה

3 דובים ענקיים

כל שנה מחדש אנו מוצאים את עצמנו בחיפוש מתנה ליום הולדת עבור חברתנו לרגל יום ההולדת שקרב ובא, וכל שנה האתגר נהיה קשה יותר, הן מבחינת המבחר וכמובן מבחינה תקציבית. לכן, החלטנו לעשות לכם סדר ולרכז עבורכם את המתנות הכי שוות והכי מקוריות שתוכלו להעניק לחברתכם ליום ההולדת הקרוב שלה.

מגוון רעיונות למתנה ליום הולדת של החברה

חופשה זולה בארץ / בחו”ל מתנה לחברה

אין כמו לבלות עם החברה בחופשה כיפית ולחגוג יחד איתה את יום ההולדת שלה, ותתפלאו אך הסיפור הזה לא חייב להיות יקר. אם תחפשו חודש – חודשיים לפני התאריך המיועד תוכלו למצוא מגוון דילים לחופשות בארץ ובחו”ל במלונות ובצימרים מעולים בכמה מאות שקלים וכמובן טיסות Low Cost שיכולות להסתכם בעשרות עד מאות שקלים לכיוון לאדם.

סדנת בישול מתנה ליום הולדת

אם אתם זוג שחובב אוכל, אתגרי בישול ואוהב ללמוד, סדנת בישול זה המקום המושלם עבורכם. תוכלו למצוא מגוון סדנאות בישול בנות 3 שעות ומעלה שבהן תלמדו, תעבדו, תבשלו ותאכלו את מה שהכנתם. בדר”כ סדנאות הבישול מתבצעות בקבוצות עם עוד אנשים וזה בהחלט מוסיף לאווירה וכיף מאוד, זוהי בהחלט מתנה מומלצת.

דובי ענק מתנה לחברה

רוב הגברים אולי לא יודעים אבל בנות אוהבות מאוד בובות גדולות ופרוותיות שמוסיפות המון יופי לחדר וכמובן נותנות תמיד הרגשה של נוכחות בתוך החדר (גם כשהן לבד בבית), לכן דובי ליום הולדת יכולה להיות המתנה המושלמת עבור חברתכם, שתוכל לחבק אותו בלילה כשקר או שייתן לה תחושת בטחון כשהיא לבד בבית.

תכשיטים מתנה ליום הולדת

אחת המתנות הקלאסיות והמושקעות הן תכשיטים, כאלו שייתנו לחברתכם אושר וסיפוק עצומים לענוד, שלא חייבים להיות בהכרח יקרים. מחיר התכשיטים מתחלק ל-3 סוגים זול, בינוני ויקר וכמובן שתלוי בהרבה מאוד גורמים בינהם: חומר התכשיט, קרט וכו’.

רשימה של סוגי תכשיטים:

  • שעון
  • שרשרת
  • טבעת
  • צמיד
  • טליון
  • עגילים

מארז מפנק מתנה לחברה

מתנה ליום הולדת נוספת שיכולה לשמח את חברתכם ולהעניק לה אושר היא מארז ליום הולדת ובתוכו מגוון פריטים שהיא אוהבת, כמו: בושם, קרם לטיפוח הגוף, שעון, עוגיות, שוקולדים, תמונות וכו’. כמובן שלא תשכחו את הברכה מכם, לפעמים לחלק מהנשים היא חשובה אפילו יותר מכל דבר אחר. מארז הוא בהחלט בין המתנות הנפוצות והמפנקות לימי הולדת.

אולי יעניין אותך..

שלח הודעה
1
🧸 יש לך שאלה?
היי,
יש לך שאלה בנוגע לדובי הענק שלנו?