דובי ענק בסיטונאות

דובי ענק בסיטונאות במשאית

עסקים רבים שואלים אותנו לגבי רכישת דובי ענק בסיטונאות בעקבות ההצלחה המסחררת של המוצרים המדהימים שלנו. כמובן שנשמח לחלוק את ההצלחה הזו עם עסקים נוספים שיוכלו לגדול ולהרוויח גם הם. ולכן אנו מאפשרים רכישה סיטונאית של כמות דובים.

מה זה סיטונאות?

לסיטונאות אפשר לקרוא גם סיטונות ופירוש הדבר הוא רכישה כמותית לצורך מכירה והפצה ללקוחות הפרטיים. רכישה סיטונאית מתבטאת במחיר זול בהרבה ממה שקונה לקוח פרטי וזאת בכדי שהרוכש יוכל להרוויח כתוצאה מהקנייה והמכירה. במקרה שלנו לקוח פרטי שירכוש בובת דובי ענק ישלם את מחירה המלא, אך מנגד בעל עסק(רוכש סיטונאי) יקנה כמות גדולה של דובים במחיר זול בפער.

סוגי דובים

לנו מגוון רחב של דובי ענק במגוון גדלים, דגמים וצבעים. לכן, לפני שתחליטו לרכוש כמות, ערכו רשימה מסודרת של סוגי הדובי שתרצו וכמה מכל אחד, לדוגמה:

אופן ביצוע ההזמנה

לאחר שערכתם רשימה של הסחורה המבוקשת, עליכם להעביר אותה אלינו ואנו נדאג לתת לכם הצעת מחיר במהירות, נוציא לכם חשבונית מס מסודרת שיהיה עליכם לשלם טרם אספקת הדובים. עם השלמת התשלום תצא ההזמנה אל הפועל ונדאג לספק לכם אותה בהקדם.

אספקת דובי ענק בסיטונאות

בעת ביצוע ההזמנה עליכם להודיע לנו אם תרצו לאסוף את ההזמנה בעצמכם ממחסננו בפתח תקווה או מהמפעל שלנו בברקן, או לחילופין תעדיפו שנספק את ההזמנה עד אליכם בהובלה. האספקה בדרך כלל מיידית – עד כמה ימים (תלוי בכמות ההזמנה), כמובן שנעדכן בעת ההזמנה לגבי זמן האספקה.

אולי יעניין אותך..

שלח הודעה
1
🧸 יש לך שאלה?
היי,
יש לך שאלה בנוגע לדובי הענק שלנו?