שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם את כל השאלות החשובות שלקוחותינו שואלים בתוספת תשובה על מנת שתהיה לכם חווית קנייה מושלמת

ביצוע ההזמנה

נכנסים לעמוד המוצר שהכי אהבתם, לוחצים כל כפתור “קנייה מהירה” ומיד תועברו לעמוד מילוי הפרטים למשלוח.

לאחר שמילאתם את הפרטים למשלוח, תצטרכו לבחור דרך לשלם: תשלום מאובטח בכרטיס אשראי או באמצעות ביט.

בחרתם? מצוין! עכשיו נשאר רק ללחוץ על כפתור “שליחת הזמנה” ולהזין את פרטי התשלום.

בוודאי, תוכלו ליצור עמנו קשר בצ’אט הוואצאפ או בשיחת טלפון במספר 050-8004456

אתם צריכים למלא את את מספר הטלפון שלכם על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר.

למלא את הכתובת, על מנת שנוכל לשלוח את המוצר עד פתח דלתכם.

להזין את כתובת המייל, על מנת שנוכל לשלוח לכם את אישור ההזמנה, חשבונית ולעדכן אתכם במבצעים והטבות (:

לא, אנו לא מחייבים אתכם להירשם לאתר על מנת להזמין.

ניהול הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום, תועברו לעמוד “הזמנה הושלמה”, יחד עם זאת תקבלו אישור על הזמנתכם במייל וגם חשבונית על התשלום.

לבירורים נוספים אודות ההזמנה, תמיד תוכלו ליצור עמנו קשר בצ’אט הוואצאפ או בשיחת טלפון במספר 050-8004456

כל עוד המשלוח שלכם לא נאסף על ידי חברת השליחויות תוכלו לשנות את הכתובת למשלוח.

במידה והמשלוח אכן נאסף ע”י חברת השליחויות נוכל לשנות את כתובת המשלוח אך בעלות נוספת.

במידה והמוצר עדיין לא נאסף ע”י חברת השליחויות תוכלו לשנות את המוצר ופרטי ההזמנה.

במידה והמוצר נאסף ע”י חברת השליחויות אין אפשרות לשנות את המוצר.

תשלומים ומחירים

התשלום באתר מתבצע באמצעות חברת הסליקה “משולם” המאפשרת סליקה מאובטחת ובטוחה וגם תשלום באמצעות האפליקצייה המאובטחת “ביט”

לאפשרויות תשלום אלו, תוכלו ליצור עמנו קשר בצ’אט הוואצאפ או בשיחת טלפון במספר 050-8004456

משלוחים ואספקה

זמני האספקה שלנו עומדים על 1-5 ימי עסקים לכל חלקי הארץ (לא כולל ימי שישי – שבת וחגים).

שימו לב: זמני האספקה לישובים קטנים, קיבוצים ומושבים יכולים להגיע ל-7 ימי עסקים.

אנו מאפשרים איסוף עצמי מפתח תקווה בתיאום טלפוני מראש, במידה ובחרתם באיסוף עצמאי נעדכן אתכם טלפונית על מיקום האיסוף.

שלח הודעה
1
🧸 יש לך שאלה?
היי,
יש לך שאלה בנוגע לדובי הענק שלנו?